OFERTA NA ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIĄ WSPÓLNĄ
Spółdzielnia Mieszkaniowa „ŁABĘDY” w Pyskowicach jako profesjonalny i doświadczony zarządca zaprasza do współpracy w ramach działalności zarządzania nieruchomościami
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łabędy” w Pyskowicach specjalizuje się w zarządzaniu budynkami mieszkalnymi i komercyjnymi od ponad 30 lat. W chwili obecnej w swoich zasobach posiada 43 nieruchomości spółdzielcze oraz zarządza 5 Wspólnotami Mieszkaniowymi. Budynki te znajdują się głównie na terenie Pyskowic, jak również w Łabędach oraz w Toszku.
Wieloletnie doświadczenie oraz posiadane kwalifikacje pozwolą zapewnić Państwu wysoki standard usług, właściwą obsługę techniczną jak również profesjonalny nadzór nad inwestycjami remontowymi przeprowadzanymi na nieruchomości.
Biuro Spółdzielni znajduje się w Pyskowicach przy ul. Szpitalnej 21a i jest czynne w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 7 : 00 – 15 : 00; w środy w godz. 7 : 00 – 17 : 00; w piątki w godz.
7 : 00 – 13 : 00. Kontakt telefoniczny pod numerem 32 / 233 – 90 – 00.
ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIĄ
W ramach stawki za zarządzanie wykonujemy niżej wymienione czynności:
-
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
-
Prowadzenie aktualnego wykazu lokali i ich właścicieli oraz przypadających im udziałów
w nieruchomości wspólnej. -
Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji liczby osób zamieszkujących w lokalach na podstawie oświadczenia właściciela lokalu.
-
Zawieranie umów na dostawę mediów do nieruchomości.
-
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali.
-
Wydawanie poświadczeń oraz zaświadczeń w stosunku do właścicieli dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej itp.
-
Reprezentowanie Wspólnoty przed urzędami i instytucjami.
-
Przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej.
-
Udzielanie na wniosek właścicieli lokali wyczerpujących informacji o sprawach związanych
z nieruchomością i jej zarządzaniem. -
Prowadzenie wszelkiej korespondencji z właścicielami lokali, urzędami i instytucjami.
-
Zapewnienie ubezpieczenia dla nieruchomości wspólnej.
-
Zwoływanie i obsługę zebrań właścicieli lokali, w tym przygotowanie uchwał oraz powiadomienia właścicieli lokali o treści uchwał podjętych w drodze indywidualnego zbierania głosów.
-
Zbieranie ofert oraz przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców przy udziale Zarządu Wspólnot.
-
Powiadomienie właścicieli lokali o zmianie wysokości opłat związanych z dostawą mediów oraz innych usług wykonywanych dla nieruchomości.
-
OBSŁUGA KSIĘGOWA
-
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Naliczanie opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
-
Przygotowywanie projektu planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego.
-
Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i rzeczowego Wspólnoty.
-
Przygotowywanie indywidualnych rozliczeń zużycia mediów dla poszczególnych właścicieli.
-
Prowadzenie rozliczeń działalności bieżącej przez rachunek bankowy, założony dla wspólnoty
w wybranym banku.
-
OBSŁUGA TECHNICZNA
-
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej, zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Budowlane.
-
Zapewnienie bieżącej kontroli stanu technicznego nieruchomości.
-
Zapewnienie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia.
-
Zapewnienie bezpiecznego użytkowania nieruchomości w okresie zimowym.
-
Zapewnienie okresowych kontroli nieruchomości zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
-
Przeprowadzanie rocznych przeglądów technicznych ogólnobudowlanych.
Ponadto za dodatkową opłatą możemy Państwu zapewnić profesjonalną obsługę prawną, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych instalacji ( gaz, c.o. , wod-kan., elektryka ), kosztorysowanie robót w ramach wykonania rocznych planów remontowo-konserwacyjnych, nadzór techniczny nad wykonywanymi robotami remontowymi, usuwanie awarii występujących na nieruchomości.
Na Państwa życzenie jesteśmy również gotowi podjąć się utrzymania czystości nieruchomości wraz z odśnieżaniem. Koszt tej usługi zależy od sprecyzowania przez Państwa dokładnego zakresu czynności dozorców.
Wysokość zaliczki na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości zostanie określone w trakcie dodatkowych negocjacji i uzgodnień z właścicielami lub Zarządem po uwzględnieniu oczekiwań co do zakresu tych usług.
Stawka za świadczone usługi podlega indywidualnym negocjacjom, ponieważ jest to zależne od wielu czynników w tym: od rodzaju nieruchomości, jej wielkości oraz stanu technicznego.
Wyrażamy nadzieje, iż nasza oferta spotka się z zainteresowaniem z Państwa strony.
W przypadku chęci uzyskania jakichkolwiek wyjaśnień i dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32/233-90-00; 696-010-619 – Dominika Mączka Specjalista ds. obsługi działalności gospodarczej i rachunkowości.